חייגו: 03-6023012

הטרנדים החמים בחיפוי קירות חוץ

חיפוי קירות החוץ מהווה למעשה את כרטיס הביקור של הבית. קירות החוץ יוצרים את הרושם הראשוני ואת האווירה הכללית עוד לפני הכניסה אל הבית. לכן, בנוסף להקפדה על שימוש בחומרים איכותיים ועמידים בפני תנאי מזג האוויר, בחירת חומרי החיפוי ואופן החיפוי נעשית גם על פי טרנדים עיצוביים שישנם. היום ישנן אופציות שונות לחומרי חיפוי עמידים המאפשרים התמקדות רבה יותר בעיצוב. אילו טרנדים יוכלו להפוך את הבית שלכם ליחיד ומיוחד?

 

 

מערבבים חומרים ויוצרים עניין

אחד הטרנדים הנחשבים שהולכים ותופסים מקום הוא שילוב חומרים שונים. אבן טבעית, בטון, זכוכית – לכל אחד מן החומרים הללו ישנו מקום בחיפוי חוץ בגלל העמידות בפני לחות ושמש. בנוסף, כל אחד מן החומרים נותן תחושה שונה ויוצר אווירה אחרת כך ששילוב בין כולם ייצור בסופו של דבר עיצוב מעניין ומרתק. האבן הטבעית נותנת תחושה קלאסית, עתיקה וכפרית. בטון חשוף יוצר תחושה הפוכה של אורבניות תעשייתית. כמובן שהשימוש הוא בלוחות בטון שעברו החלקה והם בעלי מראה עדין יותר. הזכוכית לוקחת אותנו אל תעשיית ההייטק ואל החדשנות. מעבר ליצירת מראה מעניין ומרתק, השימוש בחומרים שונים מאפשר ליצור חלוקה של חוץ הבית לאזורים, ממש כפי שאנו עושים בתוך הבית. ניתן לשלב באזורים מסוימים גם עץ שאמנם נחשב לחומר עמיד פחות אך יוצר מראה חמים וטבעי. שילוב חומרים יוצר הבדלים בטקסטורות ובצבעים של החיפוי כך שגם מראה הקירות החיצוניים אינו שגרתי.

ערבוב צבעים כיד הדמיון

את העניין והשוני בין אזורים ניתן ליצור גם באמצעות שימוש בצבעים שונים. אם אינכם מעוניינים בשימוש בחומרים שונים, ניתן לבחור את החומר המועדף עליכם ואת המראה השונה והנבדל מסביבתו ליצור באמצעות שילוב צבעים. ניתן לשלב בין צבעים דומים וליצור גוונים המתערבבים זה בזה ומשלימים זה את זה. כך נוצר מראה מעניין ולא שגרתי מצד אחד אך עדיין סולידי והרמוני מצד שני. אפשר ללכת על גוונים שונים של אפור (גם פחות מחמישים…), החל מאפור בהיר ועד אפור עכבר כהה, או גוונים של חום וגם גוונים שגרתיים פחות כמו אדום או כתום. ניתן גם ללכת על קו נועז יותר ולערבב בין צבעים שונים ואפילו הפוכים זה מזה. ישנם שילובים בהם הניגוד דווקא יהיה משלים ויביא לתמונה כוללת מרהיבה. לכך למשל גוונים כמו אפור בהיר וסגול כהה יכולים בהחלט להשתלב יחד.

חיפוי באבן טבעית

המראה הכפרי והקלאסי חוזר והופך לטרנד חם לא רק בארכיטקטורה אלא בתחומים רבים נוספים הקשורים לעיצוב. הדרך להפוך את הבית שלכם לכפרי או בעל מראה עתיק שלוקח אתכם לתקופות אחרות היא שימוש בחיפוי אבן. האבן הטבעית משדרת עמידות וחוזק (והיא אכן כזו). צמחיה מטפסת על הקיר במקומות מסוימים תהפוך את הבית שלכם באופן מיידי לבעל מראה אירופאי קלאסי. ניתן לבחור מקומות מסוימים לחיפוי באבן. כפי שנאמר בסעיף הראשון, משחק ושילוב בין חומרים יכול להיות מעניין ונעים לעין. מלבד צמחיה מטפסת על קירות הבית, השלמת האווירה הכפרית יכולה להיעשות באמצעות פרחים הנטועים בקרבת קירות הבית, דלת בעל מראה קלאסי הצבועה צבעים חזקים או מסגרות חלונות הצבועים צבעים חזקים אשר לוקחים אתכם לכפר בהרי יוון.

חיפוי בזכוכית

חיפוי בזכוכית הפך אף הוא לטרנד חם בשנים האחרונות. ממגדלי המשרדים וחברות ההייטק עברו לוחות הזכוכית גם אל בתי המגורים ולא רק אל רבי הקומות. חיפוי הזכוכית הוא בעל מספר יתרונות: הוא יוצר מראה אחיד וחלק, מאפשר כניסת אור אל תוך הבית ואפשרות להפוך את כל האזור המחופה זכוכית לחלון ענק. עם זאת, כלפי חוץ יש לזכוכית אפקט של מראה כך שלמסתכלים מבחוץ לא ניתן לראות את פנים הבית. הזכוכית יוצרת מראה מודרני ומתוחכם עם קווים נקיים. ניתן לחפות בזכוכית קיר מסוים או אזורים מסוימים בקיר ולא בהכרח את כל קירות הבית. כך נוצר משחק בין חומרים היוצר עניין.

לסיכום, היום ניתן משקל גם הקירות החיצוניים של הבית ולא רק לעיצוב פנים. אם בעבר חיפוי הבית נעשה באופן טכני ודומה בין בתים, היום ישנם טרנדים חמים הכוללים שילוב של חומרים שונים לחיפוי, שימוש בצבעים שונים וגם שימוש בחומרים פחות שגרתיים כמו אבן או זכוכית. כך יכול כל בית להיות שונה מהאחר גם מבחוץ ולתת ביטוי לטעמו של בעליו.

בונה או משפץ? לחץ לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
072-372-6495 השאירו פרטים