חייגו: 03-6023012

מדרגות שיש ואבן

אין מראה יותר אלגנטי ויוקרתי מאשר מדרגות מאבן טבעית, במיוחד אבן שיש.האבן האיכותית הזו תעשה כל גרם מדרגות למפואר ומרהיב, מלבד יתרונותיה הפרקטיים.אדריכלים ומעצבים רבים בוחרים במדרגות שיש מאבן יותר מתמיד בימים אלו.

 

שימושים למדרגות שיש

מעוניין במדרגות השיש שלנו?

התקשר 03-6023012 או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

למה מדרגות אבן שיש?

  •  עיצוב – מדרגות מאבן שיש הן קסומות ומשאירות רושם על כל מתבונן. מלבד היותן טרנד חם בעולם העיצוב, מדרגות שיש נראות בארמונות פאר ברחבי העולם מאז ימי קדם. בשביל מראה אלמותי וקלאסי תבחרו במדרגות אבן שיש.
  • עמידות – אבן שיש היא חזקה ועמידה במיוחד לשריטות ושחיקה וכן בפני סדקים וכתמים. אל חשש מפני מדרגות שמתיישנות ודורשות טיפול, מדרגות אבן שיש נראות כמו חדשות במשך שנים רבות.
  • קל לניקוי – אבן שיש היא קלה ביותר לניקיון, שימוש בחומרי ניקוי בסיסיים ופשוטים יעשו את העבודה. לרוב אפילו רק טאטוא יסודי יספיק.
  • מתאים לכל חלל – בפנים או בחוץ, במרכז הבית או גרם מדרגות צדדי, מדרגות שיש משתלבות נהדר בכל עיצוב ובכל חלל שתבחרו בבית.
  • אבן מגוונת – אצלנו בשיש רזיאל ניתן למצוא מדרגות שיש בצבעים מגוונים, במרקמים שונים ובגדלים מותאמים אישית, כל זאת לפי דרישת הלקוח.

שימושים עיקריים למדרגות האבן

כמעט בכל בית, דירה או וילה תוכלו למצוא מדרגות אבן דקורטיביות ואיכותיות.
מדרגות בתוך חלל הבית הפנימי לא ניתנות להסתרה ולא ניתן להתעלם מהן. אחד הדברים המרכזים בעיצוב הבית הן מדרגות הבית. מדרגות גלויות לעין, נותנות תחושת המשכיות ותחושת חלל רחב יותר וזאת משום הידיעה כי המדרגות מובילות לקומה נוספת בבית.
כיום משתמשים בסוג מדרגות אבן כדי להעניק לעיצוב הבית מראה כפרי יותר וחם.
חברת שיש רזיאל מציעה מדרגות אבן במגוון סוגים ודגמים, באיכות ללא פשרות ובמקצוענות.

עיצוב בשיש

מדרגות שיש מעלות את עיצוב הבית לרמות גבוהות. הן יוצרות מראה מפואר ויוקרתי ומשלימות את המראה העיצובי בבית ואת רמות הגימור הגבוהות. מעצבים רבים ואדריכלים עושים שימוש במדרגות שיש בשל היתרונות הרבים של החומר ובתוצאות העיצוב המגוונות אותן ניתן להשיג משימוש בו.מדרגות שיש ניתן לעצב בעזרת שימוש בעיבודים שונים ומגוונים וניתן אף לעשות התאמה בין האבן בה השתמשנו לחיפוי הבית וליצור התאמה עיצובית מושלמת.שימוש באבן שיש במדרגות הבית מבטיח לכם את התוצאה היעילה והיפה ביותר.

אנחנו בשיש רזיאל מאפשרים לכם לשלב מדרגות שיש במפלסים השונים בבית, במבואת הכניסה, בחצר ואף מאפשרים לכם ליצור שילובים אומנותיים ועיצובים ייחודיים באבן, כל זאת תוך כדי ליווי של האדריכלים והמעצבים שלנו, אשר ייתנו לכם עזרה מקצועית ואיכותית, ללא פשרות.

  • מדרגות טרפזיות – מדרגות המעוצבות בצורת טרפז שמטרתן להרחיב את חלל הכניסה ולתת תחושת מרחב. הטרפז היא צורה לא רק מעניינת אלא גם יעילה ביותר מבחינת הבנייה.
  • מדרגות לולייניות – מעוצבות בצורה עגולה או מפותלת. מתאימות למקומות בהן יש צורך בניצול מרבי של החלל, אך הן מתאימות מבחינה עיצובית גם לחללים אחרים.
  • מדרגות מרחפות – מדרגות הנתמכות על ידי הקיר, ללא מגע ברצפה. מדרגות אלו יוצרות תחושה עילאית וקסומה ומראה מיוחד ביותר. עיצוב מסוגנן זה תופס תאוצה בימים אלו.
    מדרגות אבן שיש מתאימות לכל מבנה – בית פרטי, משרד או בניין ציבורי – ולכל חלל. מראה האבן הוא טבעי ומרהיב, תמיד נותן תחושה יוקרתית אך שומר על פשטות. באולם התצוגה של ‘שיש רזיאל’ תוכלו לבחור ממגוון רחב של עיצובים, מרקמים, גוונים ואבנים שונות, הכל באיכות הטובה ביותר.

שאלות ותשובות

למה לבחור בכם לעבודה?

לנו בשיש רזיאל ניסיון רב בכל הקשור לייעוץ וביצוע עבודות שיש תוך כדי הקפדה על איכות חומר הגלם, תהליך הייצור והספקה מהירה לבית הלקוח.

מה היתרונות של אבן שיש לעומת אבנים אחרות?

השיש הוא חומר עמיד מאוד לאורך שנים, גם בשימוש המדרגות בפנים הבית או בחוץ.

האם אבן שיש מגיעה בצבעים ובגדלים משתנים?

אצלנו בשיש רזיאל ניתן למצוא מדרגות שיש בצבעים מגוונים, במרקמים שונים ובגדלים מותאמים אישית, כל זאת לפי דרישת הלקוח.

למה מדרגות אבן?

אבן היא חומר טבעי ומרהיב ומלבד מאות סוגים,צבעים והטקסטורות היא חומר עמיד לאורך שנים.רוב סוגי האבנים דורשים תחזוקה מינימאלית.

איזו תחזוקה דורשות מדרגות מאבן?

הדבר תלוי כמובן בסוג האבן אותה תבחרו, אך אבנים רבות עמידות בפני סדקים, כתמים ושריטות ובכדי לנקות אותם תוכלו להסתפק בחומר ניקוי פשוט ובמטלית.

מדוע כדאי לבחור בכם?

אצלנו באולם התצוגה תוכלו להתרשם ממבחר גדול של אבנים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע מובילים בתחום.

בונה או משפץ? לחץ לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
072-372-6495 השאירו פרטים