חייגו: 03-6023012

אבן טבעית

נמאס לכם מפרקט חורק, אריחי קרמיקה ישנים או שטיחים מלוכלכים מקיר לקיר? מחפשים רצפה מקורית, שונה ומיוחדת שקל לנקות? הפתרון האולטימטיבי בשבילכם הוא רצפת אבן טבעית. האבן הטבעית מעניקה תחושה חמימה, אחידה וחיבור חזק לאדמה. שימוש באבן טבעית מגיע אלינו מהעבר הרחוק, ממקורותינו העתיקים, שכן היא משדרת את איכותה דרך המגע והמראה והיא הפתרון החזק והיציב ביותר. בבחירת אבן טבעית חשוב לבדוק את יכולת הספיגות, האיכות ורמת הגימור לפני תחילת העבודה.

כיצד לבחור אבן טבעית לריצוף

עקבו אחרי השלבים הללו בתהליך בחירת האבן הטבעית בשבילכם:

  • קודם כל, חשבו על הקו העיצובי של ביתכם, לאחר מכן שקלו האם יהיה שינוי בקו בין חללים ומתחמים שונים בבית (ריצוף חוץ לחצר, שינוי בריצוף בין חדרים לפי שימוש וכו’).
  • לאחר יצירת קו עיצובי ראשוני יש להתאים את העיצוב לשימושו של כל חלל. למשל המטבח משמש לעבודה ובא במגע עם מים יותר בתכיפות מאשר הסלון, שרצפתו צריכה להיראות בשביל אירוח ופנאי.
  • בהתייעצות עם מומחי ‘שיש רזיאל’ התאימו את סוג האבן לפי השימוש והקו העיצוב של כל מתחם בבית. לדוגמה, רצפת אבן טרוורטין לא מתאימה למטבח שכן רמת הספיגות שלה גבוהה היותר וכל חומר שנשפך עליה משאיר כתם. בזלת תתאים לחלל גדול ומואר אך לא לחדר קטן וחשוך שכן היא תיצור תחושה אפילו יותר אפלולית וסוגרת, לעומת גיר הנותן תחושה פתוחה ובהירה.
  • בחרו את גודל האריחים\מרצפות לפי גודל החלל והתחושה הרצויה וכן את סוג הריצוף.

טיפים לפני תחילת העבודה

ארבעת הטיפים שלנו לעבודה נכונה עם אבן טבעית

  •  מלבד ריצוף אפשר להשתמש באבן טבעית לחיפוי קירות חיצוניים ופנימיים, מדרגות, עדני חלונות ובנייה חיצונית. אם אהבתם את המראה והמגע של אבן טבעית אולי כדאי לשלב אותה בחלקים אחרים של הבית והחצר לשימושים שונים.
  •  כדאי להזמין אבן טבעית בכמות של 10% יותר מהצורך בשביל לשמור למקרים של חוסר פתאומי או שבירה של אריחים ותיקונים נדרשים.
  • קחו בחשבון את זמן האספקה, שעלול לקחת זמן רב, והזמינו את מוקדם ככל האפשר.
  • אל תקחו את כל האחריות לבחירה על עצמכם, התייעצו עם מומחינו בשביל לקבל חוות דעת נוספת וסיוע בשיקולי הבחירה.

שאלות נפוצות

מהי רמת הידע של החברה באבן טבעית?

חברת ‘שיש רזיאל’ מתמחה באבן טבעית כבר למעלה מעשרים שנה. בתחילתה החברה הייתה חלוצה בתחום הריצוף והשימוש באבן טבעית בישראל. אנחנו עובדים עם מיטב הספקים בעולם ורק עם החומרים האיכותיים ביותר.

 

האם החברה מספקת ייעוץ בנוגע לאבן טבעית בבית?

בחברת ‘שיש רזיאל’ עובדים מומחים בענף. איתנו תוכלו לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב וותק בתחום.

 

האם שימוש באבן טבעית הוא בחירה ביופי על חשבון נוחות?

למרות הדימוי שלה, אבן טבעית היא לא רק סגנון ויופי, היא גם הרבה יותר פרקטית. אבן טבעית היא עמידה וחזקה ונעימה מאוד למגע. תחזוקת האבן קלה ופשוטה – ליטוש מחדש ואיטום בעזרת חומרים מיוחדים דורשים מאמץ קטן ביותר ויחזירו לאבן את המראה המקורי שלה. היא דורשת אחזקה שוטפת, לרוב אחת לשנה, אך היא שגרתית וקלה לביצוע.

בונה או משפץ? לחץ לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
072-372-6495 השאירו פרטים